დახმარება ხარვეზების აღმოფხვრა (ტექნიკური დახმარება) სატელეფონო საუბრებთან დაკავშირებული პრობლემები
VoIP ტელეფონიის შემთხვევაში პრობლემები ხშირად როუტერითაა განპირობებული. თუმცა ამ პრობლემების აღმოფხვრა საკმაოდ მარტივია. იმ შემთხვევაში, თუ იყენებთ როუტერს და/ან firewall-ს, გარკვეული პარამეტრების შესწორებით მაიფონის გამოყენებისას პრობლემები აღარ წარმოიშვება.ძირითადი პრობლემები, რომლებიც თავს იჩენს როუტერის და/ან firewall-ის გამოყენების შემთხვევაში, მოცემულია ქვემოთ:
ეს პრობლემები ძირითადად დროდადრო იჩენს თავს. შემთხვევათა უმრავლესობაში ისინი აღმოიფხვრება როუტერის “ჩაშენებული” პროგრამების (ფირმწარე) განახლების (Update) შემდეგ. დახმარებისათვის შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ როუტერის მწარმოებელს.
პორტების გადამისამართება (port forwarding):
თუ შემდგომში კავშირისას პრობლემები მაინც იჩენს თავს, გაააქტიურეთ გადამისამართება შემდეგი პორტებისათვის თქვენს როუტერზე/firewall-ზე:
სტანდარტული:
X-Lite:
უნივერსალური Plug and Play (“ჩართე და იმუშავე”):
თუ თქვენს როუტერს აქვს UPnP (Universal plug-and-play)-ის მხარდაჭერა, შეგიძლიათ ეს ოფცია ჩართოთ ან გამორთოთ (ანუ დააყენოთ “on” ან “off”).
შენიშვნა: გაითვალისწინეთ, რომ არსებული პორტები ყოველი მოწყობილობისათვის შეიძლება არ იყოს შესაფერისი. უფრო მეტი ინფორმაციისათვის იხილეთ შესაბამისი მწარმოებლისაგან მოწოდებული ინფორმაცია მოწყობილობის კონფიგურაციის შესახებ. თუ ზემომოყვანილი ინსტრუქციის შესაბამისად მოახდინეთ პორტების გადამისამართება (forward) და შეცდომები ისევ არსებობს, მაშინ წაშალეთ STUN სერვერი თქვენი მოწყობილობის კონფიგურაციიდან.